Sunce zdravstveni program za djecu! Brigu o zdravlju svoje djece prepustite našem Odjelu pedijatrije u Poliklinici Sunce na zagrebačkom Jarunu. Poklonite svom djetetu Sunčicu za sretno djetinjstvo! http://www.sunce.hr/16696.aspx

Tražite brzu i stručnu liječničku pomoć ili preventivni pregled? Kvalitetne liječničke ekipe Poliklinika Sunce u suradnji s vrhunskim konzilijarnim liječnicima osiguravaju to u najbržem mogućem roku.

Poliklinike Sunce koriste najsuvremeniju medicinsku opremu dostupnu na tržištu, a u lijepo uređenim prostorima pregledi se obavljaju bez čekanja. Posjet liječniku odsad može biti ugodno iskustvo!

Novosti iz medicine

Jogom protiv bolova u leđima
Od bilo kojeg lijeka protiv bolova, kad je riječ o kralježnici, bolje je jedino prakticiranje joge, i to posebno vrste Iyengar, nazvane tako prema imenu učitelja. Prema istraživanju provedenom na Sveučilištu u Zapadnoj Virginiji taj je oblik antikne indijske discipline čak djelotvorniji za lumbalne bolove od tradicionalnih lijekova koji se uzimaju u tim slučajevima. Metoda Iyengar temelji se na istezanju, simetričnosti, preciznosti u izvođenju i točno određenom zadržavanju određenih položaja. Vraća stabilnost... Opširnije
Nekvalitetne cipele potiču artritis
Iako posvuda vlada ekonomska kriza, to nipošto ne bi smio biti razlog narušavanja vlastita zdravlja. Naime, američko je istraživanje upravo dokazalo da ekonomski isplative (najčešće jeftine i nekvalitetne) cipele negativno utječu na zdravlje žene. Nakon dugog nošenja mogu povećati rizik od razvoja bolesti poput artritisa u starijoj dobi. Studija je provedena na Boston University School of Public Health i na Institutu za istraživanje starenja Hebrew SeniorLife; obuhvatila je 3300 ispitanika. - Žene bi trebale... Opširnije
Novi test predviđa razvoj karcinoma prostate
Shvatiti unaprijed hoće li rak prostate postati agresivan sada se može doznati s pomoću novog testa koji će omogućiti najdjelotvorniju, točno usmjerenu, ranu i preventivnu terapiju. Novi su test osmislili istraživači sa Sveučilišta u Liverpoolu. Sastoji se u otkrivanju bječančevine Hsp-27 u kanceroznom tkivu pacijenata s rakom prostate koji je još u neagresivnoj fazi. Ondje gdje se ta bjelančevina nalazi tkivo očekuje brza i agresivna prostatska neoplazija, koja može prouzročiti smrt. Nisu svi karcinomi prostate... Opširnije
Svaki suvišni kilogram ženama skraćuje život
Svaki suvišni kilogram nakupljen do 18. godine života kod žena pet posto smanjuje mogućnost da dožive više od 70 godina. Do tog su zaključka došli znanstvenici završivši studiju objavljenu u časopisu British Medical Journal koja je uz potporu ustanova U. S. National Institutes of Health i Boston Obesity Nutrition Research Center obavljena na više od 17 tisuća medicinskih sestara u prosječnoj dobi od 50 godina. Situacija je još gora za žene koje su u zreloj dobi već pretile i koje se nakon toga udebljaju još deset... Opširnije
Vitamin D smanjuje rizik od raka debelog crijeva
Vitamin D smanjuje rizik od pojave karcinoma debelog crijeva. Osobe koje više vremena provode na otvorenom i izloženije sunčevoj svjetlosti čak su 50 posto zaštićenije od toga često letalnog karcinoma. To je potvrdilo istraživanje koje su proveli znanstvenici s Instituta Dana-Farber Cancer u Bostonu objavljeno u časopisu British Journal of Cancer. - Vitamin D, kojeg ima i u hrani poput masne ribe, štiti i od drugih bolesti. Mi smo željeli potvrditi i njegovo pozitivno djelovanje u slučaju karcinoma probavnog... Opširnije
Zeleni čaj smanjuje rizik od tumora želuca
Znanstvenici već dulje proučavaju zeleni čaj i njegovo djelovanje u prevenciji karcinoma zbog teze da antioksidansi koje sadrži možda imaju zaštitnu ulogu. Oni se bore i protiv bakterija povezanih s karcinomom želuca. Stručnjaci iz Nacionalnog centra za tumore u Tokiju proveli su 11-godišnje istraživanje o povezanosti pijenja zelenog čaja i pojave tumora koje je obuhvatilo više od 219 tisuća osoba u dobi iznad 40 godina. Od petero ispitanika četvero ih je redovito pilo zeleni čaj, a trećina ih je pila i više... Opširnije